8 Aralık 2012 Cumartesi


3. GÜN


inovasyon, "yeni ve değişik birşey yapmak" anlamındaki Latince "innovare" kökünden türetilmiştir . Türkçe karşılığı olarak kullanılan “yenilenme” denilebilir. 
İnovasyon Nedir? En basit tanımıyla inovasyon, farklı, değişik, yeni fikirler geliştirmek ve bunları uygulamaktır. Bu fikirler, daha önce çözülmemiş sorunları çözmek veya daha önce karşılanmayan ihtiyaçlara cevap vermek amacıyla geliştirilebilir. Ya da zaten var olan pek çok ürün ve hizmeti daha güzel, daha kullanışlı, daha çok insanın işine yarayacak hale getirmeyi amaçlayabilir. Bu fikirlerin hayata geçirilmesi ve ortaya ürün, hizmet veya iş yapış yöntemlerinin çıkarılmasıyla ve ardından bu ürün ve hizmetlerin satılmaya veya iş yapış yöntemlerinin uygulanmaya başlanmasıyla inovasyon yapılmış olur.

ÜÇÜNCÜ GÜN KONULAR

  • GRUPLARCA HAZIRLANAN OKUL TEKNOLOJİ PLANLARININ SUNUMU
  • FATİH PROJESİ GENEL SUNUMU
  • KURSUN DEĞERLENDİRMESİ
  • SINAV...KAPANIŞ

11 yorum:

  1. Çok verivimli ve kaliteli bir eğitim sürecini hep beraber yaşadık....Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. okullarımızda bütün işlerimizin yarım kalacağını düşünerek istemeye istemeye geldiğim bu forumda gerçekleştirilen etkileşimin çok verimli ve zevkli geçmesinde ki katkılarınızdan dolayı teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bu üç günlük eğitim sonunda gerçekten çok faydalı oldu .teknolojinin eğitimde nekadar etkin kullanılırsa başarı kendiliğinden geleceğini gördüm diyebilirim

    YanıtlaSil
  4. kurs bende bıraktığı en önemli, gençlere aynı rahat konuşabileceğimi görmek oldu. teknolojik plan etkinliği okulla ilgili düşünce geliştirmemi sağladığından önemli teşekkürler kurs eğitimcilerim.

    YanıtlaSil
  5. 3 günden beri devam eden kursumuzun nihayet sonuna geldik. Nekadar eksiğim olduğunu gördüm ve daha çok çalışmam gerektiğine inanıyorum. Sizlere teşekkür ediyorum. Birdahaki seminerde buluşmak üzere allaha ısmarladık diyorum.

    YanıtlaSil
  6. yeni şeyler öğrendiğim , verimli geçtiğine inandığım bir forum kursuna katıldım. bunu düşünen ve düzenleyen , gerçekleştiren herkese teşekkür ediyorum. hüseyin yürekli

    YanıtlaSil
  7. faydalı ve çok verimli bir kurstu:)))

    YanıtlaSil
  8. Kursta emeği gecen herkese teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Seminerimizin üçüncü ve songünü Çalışma Planları ve Fatih Projesi üzerinde duruldu. Çalışma planı hazırlamak zaman ve emek ister fakat bizler kısıtlı zamana rağmen güzel ve geliştirilebilir planlar hazıeladık. Seminer Yönetici ve katılımcılarına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Üç gün süren keyifli bir kurs süreci yaşadık.Teknolojiyi eğiteme dahil etme konusunda formatörlerimizde çok şey öğrendik.İkici günü blog oluşturdum ve drive yi kullanmaya başladım. Bizlere farkındalık yaratan kurs formatörlerimiz İknur Hanım ve Serkan Beye saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil