3. GÜN
İnovasyon Nedir? En basit tanımıyla inovasyon, farklı, değişik, yeni fikirler geliştirmek ve bunları uygulamaktır. Bu fikirler, daha önce çözülmemiş sorunları çözmek veya daha önce karşılanmayan ihtiyaçlara cevap vermek amacıyla geliştirilebilir. Ya da zaten var olan pek çok ürün ve hizmeti daha güzel, daha kullanışlı, daha çok insanın işine yarayacak hale getirmeyi amaçlayabilir. Bu fikirlerin hayata geçirilmesi ve ortaya ürün, hizmet veya iş yapış yöntemlerinin çıkarılmasıyla ve ardından bu ürün ve hizmetlerin satılmaya veya iş yapış yöntemlerinin uygulanmaya başlanmasıyla inovasyon yapılmış olur.
ÜÇÜNCÜ GÜN KONULAR
- GRUPLARCA HAZIRLANAN OKUL TEKNOLOJİ PLANLARININ SUNUMU
- FATİH PROJESİ GENEL SUNUMU
- KURSUN DEĞERLENDİRMESİ
- SINAV...KAPANIŞ

bekliyoruz
YanıtlaSilÇok verivimli ve kaliteli bir eğitim sürecini hep beraber yaşadık....Teşekkür ederiz
YanıtlaSilokullarımızda bütün işlerimizin yarım kalacağını düşünerek istemeye istemeye geldiğim bu forumda gerçekleştirilen etkileşimin çok verimli ve zevkli geçmesinde ki katkılarınızdan dolayı teşekkürler
YanıtlaSilBu üç günlük eğitim sonunda gerçekten çok faydalı oldu .teknolojinin eğitimde nekadar etkin kullanılırsa başarı kendiliğinden geleceğini gördüm diyebilirim
YanıtlaSilkurs bende bıraktığı en önemli, gençlere aynı rahat konuşabileceğimi görmek oldu. teknolojik plan etkinliği okulla ilgili düşünce geliştirmemi sağladığından önemli teşekkürler kurs eğitimcilerim.
YanıtlaSil3 günden beri devam eden kursumuzun nihayet sonuna geldik. Nekadar eksiğim olduğunu gördüm ve daha çok çalışmam gerektiğine inanıyorum. Sizlere teşekkür ediyorum. Birdahaki seminerde buluşmak üzere allaha ısmarladık diyorum.
YanıtlaSilyeni şeyler öğrendiğim , verimli geçtiğine inandığım bir forum kursuna katıldım. bunu düşünen ve düzenleyen , gerçekleştiren herkese teşekkür ediyorum. hüseyin yürekli
YanıtlaSilfaydalı ve çok verimli bir kurstu:)))
YanıtlaSilKursta emeği gecen herkese teşekkür ediyorum.
YanıtlaSilSeminerimizin üçüncü ve songünü Çalışma Planları ve Fatih Projesi üzerinde duruldu. Çalışma planı hazırlamak zaman ve emek ister fakat bizler kısıtlı zamana rağmen güzel ve geliştirilebilir planlar hazıeladık. Seminer Yönetici ve katılımcılarına teşekkür ederim.
YanıtlaSilÜç gün süren keyifli bir kurs süreci yaşadık.Teknolojiyi eğiteme dahil etme konusunda formatörlerimizde çok şey öğrendik.İkici günü blog oluşturdum ve drive yi kullanmaya başladım. Bizlere farkındalık yaratan kurs formatörlerimiz İknur Hanım ve Serkan Beye saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
YanıtlaSil